4 Aralık 2008 Perşembe

ATATÜRK E MEKTUP


Bir zamanlar büyük babamız seni görmüş seni tanımış ,dedeme anlatmış.

şimdi dedem de biz torunlarına anlatıyor.

dedem bize sobanın başına çağırır.sobada kestane pişirirdik.Ananem mutfaktabakır tencerede mısır patlatıp patlatıp getirirdi.dedemin o zamanlar da bir köpeği varmış.onunla oynarmış.

Atatürkün Samsuna çıkışıyla büyük babamız Samsuna giderek cephe de savaşmış ve her zaman dedeme mektuplar,şiirler yazarmış.

MEKTUPTA ŞUNLAR YAZAR.

-Ben samsun cephesinde Mustafa Kemal i gördüm.O baş komutandı ve bize önderlik ediyordu.

Birgün beni sana mektup yazarken gördü. ve bana

- çekinme yaz dediğini duydum. o zamandan beri mutluyum.

Dedem hikayesini bitirince biz de üzüldük ama inanıyorum ki Atatürk kalbimizde yaşıyor.

unutmayın Atatürk hem bir öğretmen hem de başkomutandı.

(Atatürke yazdığım kendi mektubumdur.)

9 yorum:

VİRGO dedi ki...

çok duygulandım büyük baba çok şanslıymış bence

GeCe dedi ki...

valla hikayeye bayıldım aferin prensesime

Paşa dedi ki...

aman da aman ne güsel yazmış....

Paşa dedi ki...

küçük prenses korsan kıyafeti çok yakışmış...blogunu ve yazılarını çok beğendim...ben yusuf...

lusia dedi ki...

Hi Friend,Very Nice Post and blog,i like your blog.AND VISIT TO MY BLOG AND DROP ME A COMMENT TOO.THANKS
http://www.googleadsensesystem.blogspot.com/
http://www.indianstamilmasalas.blogspot.com/
http://www.indianmasalamullu.blogspot.com/

koraysaglam67 dedi ki...

guzel yazmıssınıs tesekkurleer

koraysaglam67 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
koraysaglam67 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
koraysaglam67 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 

küçükprenses © 2008. Design By: SkinCorner